ויטמין D וחשיבותו בסימן חודש המודעות לסרטן השד

הסיפור האישי שלי

בגיל 45, לפני כעשור, הרגשתי נפלא מכל הבחינות. לא הייתה לי סיבה לחשוב שמשהו לא בסדר, אבל כתבה בעיתון משכה את תשומת לבי. המרכז לגילוי מוקדם של סרטן באיכילוב הציע להגיע להיבדק, ומתוך תחושת אחריות אישית החלטתי לגשת לבדיקה. בבדיקת האולטרסאונד התגלה גוש בשד, והביופסיה אישרה את הממצאים: סרטן.

האמנתי בחוסן הפנימי שלי וביכולת שלי להתגבר על כל אתגר. הרגשתי שהצלחתי להגשים את כל החלומות שלי עד לאותה נקודה, והבנתי עד כמה זה לא מובן מאליו.

ידעתי שהכוח הפנימי שלי, תחושת ההגשמה והאמונה יעמדו לצידי בדרך להחלמה, ועקבתי באדיקות אחר ההמלצות שקיבלתי מצוותי הרפואה המצוינים שהקיפו אותי לאורך כל הדרך.

גילוי מוקדם ללא ספק מציל חיים.

ויטמין D הוא מרכיב חשוב ביותר לבריאותנו

עם אבחון המחלה, האונקולוג שלי הנחה אותי ליטול ויטמין D באופן קבוע. זו הייתה הפעם הראשונה בה הבנתי עד כמה חשוב ויטמין D לבריאות שלנו. עם השנים, הופיעו עוד ועוד מחקרים שהצביעו על חשיבותו הרבה של ויטמין D ועל התועלות שלו: הוא שומר על בריאות העצמות, מגן על מערכת הנשימה, המוח והלב ומסייע במניעת סוגים רבים של מחלות קשות.

ויטמין D נוצר בעור כתוצאה מחשיפה לשמש, ויש לו תפקיד חשוב בתהליכי החלוקה וההתמיינות של תאי העור ובשמירה על המערכת החיסונית של העור. ויטמין D הוא קו ההגנה הראשון של הגוף כנגד מזהמים, והוא ידוע ביכולתו לשפר את מראה הקמטים והקמטוטים, את גמישות העור ואת נזקי החשיפה לשמש. מחסור בוויטמין D יתבטא לרוב בעור יבש, בקמטוטים וברפיון.

אם כל זה לא מספיק, מחקרים מהשנה האחרונה הצביעו על קשר בן חוסר בוויטמין D לבין עליה בסיכוי להידבק בקורונה ולסבול מתסמינים קשים.

למרות שהמדינה שלנו בורכה בימי שמש רבים, רובינו נזהרים מחשיפה ממושכת לשמש וכתוצאה מכך סובלים – לפעמים ללא ידיעתנו – ממחסור בויטמין D.

מחסור זה משפיע, בין השאר, על מראה העור – ומאיץ את הזדקנותו.

את כל המידע הזה ואת מסקנות המחקרים בנושא ויטמין D עיבדתי בעזרת מחלקת המחקר והפיתוח של החברה. הבנתי שאי אפשר להתעלם מהחשיבות העצומה של ויטמין D לבריאות העור, ולכן בסדרת הסרומים החדשה שפיתחתי עשור לאחר גילוי המחלה, שולב ויטמין D פעיל וכן רכיבים המעודדים את העור לייצר ויטמין D באופן עצמאי ללא חשיפה לשמש.

 

אני מזמינה אותך להכיר את הסרומים החדשים ואת הרכיבים הפעילים השומרים על העור מפני הזדקנות מואצת ומקנים לו מראה בריא וזוהר.