האישה במסכת הזהב

את היום המטורף הזה התחלנו בתחתית שנקראת, כפי שניסח פעם מישהו בנתק, “החיים עצמם”. מציאות שבה אני משלמת בקופונים ומתניידת עם רב-קו, והמילה השנייה שאני הכי אוהבת בעברית היא “בהנחה”, כי “בחינם” תפס את המקום הראשון. מה שאני מרשה לעצמי לבזבז בחיים האלה הוא פחות או יותר כלום – כלומר, אני מרשה לעצמי לבזבז על שטויות, אבל בוחרת את השטויות שלי בקפידה. בדיוק בגלל זה הסתערתי על המשימה העיתונאית של “לחיות 24 שעות כמו מיליונרים” וסחבתי איתי את בן הזוג שסובל אותי, יאיר. מי לא רוצה לחיות כמו מיליונר? אוקיי, נכון, מיליארדר.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
יופי עולה כסף, וכאבים של פינצטה. במכון של רייצ’ל | צילום: אורטל דהן

כל הטוב הזה התחיל במכון היופי של רייצ’ל בשכונת נווה צדק בתל אביב. את פניי קיבלה קוסמטיקאית שבעברה היוקרתי פחות נקראה אולי רחל, והיא הזמינה אותי בקול מרגיע ומפתה לעבור טיפול במסכת זהב. כן, יש דבר כזה: קרם לחות עם זהב אמיתי בפנים.

את המסכה קיבלתי רק אחרי שרייצ’ל התעקשה קודם כל לסדר לי את הגבות. היא העלתה אותי לחדר טיפולים של הביוקר והעבירה אותי טיפול 10,000. כלומר, 5,000 שערות שהיא העיפה לי מהגבות ועוד 5,000 ליטר קרמים מזינים שהיא מרחה עליי. אבל שום דבר ממה שקרה שם לא עניין אותי כמו מסכת הזהב.

מי שמקבל את הטיפול לא רואה מה מורחים עליו, אז רייצ’ל הייתה יכולה באותה מידה למרוח קקי של בבון ואולי גם מזה הייתי נהנית, אבל כשאתה יודע שמורחים עליך בפזרנות קרם שמכיל זהב אמיתי – תשמעו, זה מרגיש מדהים. אין לי שמץ של מושג אם זה עושה משהו לעור, אבל זה בטוח עושה משהו לאופי. עובדה: תחושת המיליון דולר לא הייתה רק בראש שלי. מיד אחרי הטיפול, כל בן אדם שני שנתקלתי בו החמיא לי ואמר שמשהו בי נראה שונה, זוהר יותר. אז, חבריי העניים והלא יוצלחים: קוראים לזה “תחושת עליונות”, והיא מרגישה נהדר ונראית עליי מצוין. די מדהים באיזו קלות היא חודרת לנפש ברגע שמרשים לה להשתלט.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ככה נראית מסיכת זהב | צילום: אורטל דהן

פורסם ב:MAKO