מה נשתנה הסרום הזה?

ובכן, כמעט הכל.

לראשונה בעולם – פריצת-דרך מדעית מבית חוה זינגבוים המאפשרת החדרת קולגן שלם וחומצה היאלורונית לעומק העור באמצעות מריחה בלבד. התוצאות מדברות בעד עצמן.

סדרת REMICRONIZED מבוססת על טכנולוגיית TM TECHNOLOGY SKIN DEEP, פרי פיתוח של חוה זינגבוים יחד עם פרופ’ רחל לוברט ופרופ’ דרור פיקסלר מהמחלקות לננוטכנולוגיה ולפיזיקה של אוניברסיטת בר-אילן.

אחרי שנות מחקר מפרכות – הצליחו באוניברסיטה לפתח לראשונה בעולם קולגן פיברלי, שעובר תהליך מזעור ייחודי, אך שומר על המבנה הסלילי שלו.הקולגן הממוזער חודר לעומק העור ומעניק לו תמיכה, מוצקות והידוק. במקביל הסדרה מכילה גם מולקולות חומצה היאלורונית ממוזערות החודרות לעומק העור במריחה בזכות הטכנולוגיה.

היכולת של המוצרים להגיע ולטפל בעומק העור מוכיחה את עצמה, עם עור מוצק ואלסטי יותר, מלא לחות וזוהר וחלק הרבה – הרבה יותר.

יחד עם סדרת REMICRONIZED הפועלת לעומק שכבת העור, מומלץ להשתמש בסדרת NEW ESSENTIAL ובעיקר בסרומים האיכותיים והאפקטיביים של הסדרה המכילים פרוביוטיקה, וויטמין D ומגנים מפני נזקי המסכים, נזקי הסביבה ומביאים לעור בריא וחזק, שיוכל להתפנות ליצירת קולגן והעלאת רמת החומצה היאלורונית, שבה מטפלת סדרת REMICRONIZED ,והשילוב בין הסדרות מומלץ במיוחד היום שאנחנו יודעים שכדי לאפשר לעור לתפקד כעור בריא, עלינו להתייחס לכל שכבות העור – מהשכבה הפנימית ועד לשכבת העור העליונה ביותר.

Remicronized Face Cream

קרם לחות חדשני, שמשלב בין שתי טכנולוגיות פורצות דרך. החומצה ההיאלורונית הממוזערת חודרת לעומק העור, מטשטשת קמטוטים ומעניקה תחושת רעננות, בזמן שהקולגן הפרבילי שומר על איכויות הקולגן הטבעי וחודר לעור. התוצאות, גם הן, עובדות בשני רבדים: הקרם מפחית הופעת קמטים וקמטוטים מצד אחד והופך את העור למוצק וגמיש יותר, רווי בלחות ועם מרקם חלק ורענן מצד שני.

Remicronized Serum

סרום הוא מוצר מפתח בשגרת הטיפוח שלנו, אותו מוצר שלא הבנו שאנחנו צריכות, עד שלא התחלנו להשתמש בו. הסרום מבית חוה זינגבוים פועל בסינרגיה מלאה עם קרם הפנים ועובד בשלושה מישורים: מחדיר קולגן לעומק העור ומעניק לו גמישות ולחות, מעודד ייצור קולגן טבעי נוסף לטובת מיצוק העור בטווח הרחוק, ומשלב פורמולת ויטמינים ייחודית ועוצמתית שמבהירה את העור.

Remicronized Eye Cream

קרם עיניים המשלב טכנולוגיות פורצות דרך: חומצה היאלורונית ממוזערת החודרת לעומק העור בטכנולוגיה בלעדית, מעצימה לחות, מטשטשת קמטוטים ומעניקה תחושת רעננות. הקולגן הפברילי שומר על איכויות הקולגן הטבעי וחודר לעור הודות לטכנולוגיית המזעור. הקרם מטפל בסימני הגיל האופייניים לעור הדק המקיף את העיניים ומטפל בכהויות, קמטוטים, יובש ומרקם לא אחיד.

התוצאות, בסופו של דבר, מדברות בעד עצמן – התחושה שהמוצרים עובדים לעומק מוכיחה את עצמה עם עור שפשוט נראה טוב יותר, זוהר וחלק יותר. זו לא פריצת הדרך הראשונה של חוה זינגבוים, ובשם כולנו כאן במערכת – נקווה שגם לא האחרונה.