אנטי אייג’ינג: נותנות זבנג לגיל

עולם הקוסמטיקה משנה כיוון: במקום לתקן נזקי גיל, פיתוחים חדשים מסייעים למנוע אותם. הנה דוגמה לטיפול אנטי אייג’ינג חדש שמומלץ כבר מגיל 28 ומטרתו לעכב את פגעי הזמן

כתבת ביוטי אמתית היא סוג של שפן ניסיונות: כן זה כיף ונחמד לקבל מוצרים ולהתנסות, אבל כשמדובר בטיפול פנים יש לא פעם גם אלמנט של סיכון. בכל זאת, אני מפקידה את זיו פני בידיה של קוסמטיקאית לא מוכרת לי על מנת לדווח לכן בנות על חידושים בתחום.

למרות שאני אישה שמרנית בדרך כלל: כזאת שצמודה לקוסמטיקאית אחת מוכרת וטובה, וקונה ממנה גם את רוב המוצרים, לטיפול אנטי אייג’ינג בשיטת חוה זינגבוים הלכתי ללא חשש.

זינגבוים, אחת החלוצות שהביאו את תחום הקוסמטיקה המתקדמת P.M.E לישראל, לאחר לימודים של שנים בארצות הברית, הפכה לשם דבר בעולם הקוסמטיקה המקצועי עד כדי כך שגם הקוסמטיקאית שלי מחזיקה במוצרים שלה, שהגיעו לארון הקוסמטיקה שלי ממש במקרה, ואני משתמשת בהם תקופה ארוכה בהנאה, כך שידעתי שאני הולכת לבית טוב.

את פני קיבלה נעמה יאנוביץ’ – מדריכה בכירה שמלמדת בבית הספר של חוה זינגבוים כבר 9 שנים. הטיפול התחיל באווירה נעימה, שכללה חשיבה על פרטים קטנים: בדיקה איתי עם מטמפרטורת החדר נעימה, כיסוי בכירבולית מלטפת, וכיסוי לשיער שישאר נקי גם לאחר הטיפול.

לאחר מיכן התחלנו בטיפול הפנים שכלל את השלבים הבאים:

1. אבחון:

השלב הראשון היה שלב אבחון העור שלי שאובחן כשומני ויבש: ממש הרע ביותר מכל העולמות. מצד אחד – גם בגילי המופלג (34) אני עדיין סובלת מפצעונים בייחוד באזור ההורמונלי (אזור הלסת התחתונה), ומן הצד השני, למרות עורי השומני, אני עדיין סובלת מיובש בעור. תענוג.

2. ניקוי:

ניקוי עמוק של שכבת העור העליונה והתחתונה, והסרת תאים מתים.

3. פילינג:

הפילינג הוא על בסיס חומצות אלפה הידרוקסי. זהו פילינג עדין שמחלחל פנימה לשכבות העור התחתונות וממיס את הדבק הבין תאי – שמשאיר את התאים במצב סטטי. זהו לא פילינג חולי אלא פילינג על בסיס חומצה שמחדשת, מסירה תאים מתים, ומקדמת היווצרות תאים חדשים. ההרגשה הייתה מעקצצת אך נעימה, עדינה ולא כואבת.

4. מסכה על בסיס ויטמין סי:

ויטמין C הוא כידוע נוגד חמצון (אנטי אוקסידנט), החומר הפעיל שבמסכה גם מסיס בשומן, חודר פנימה לתוך התא. נוגדי חמצון חשובים מאוד על מנת להילחם ברדיקליים החופשים אלו שנמצאים באוויר ומחמצנים את העור, מדובר במסכה שמחזירה לעור אלסטיות, גמישות, מוצקות ומבהירה כתמי פיגמנטציה.

5. טיפול בתמציות:

גולת הכותרת של טיפולי אנטי אייג’ינג בשיטת חוה זינגבאום הם 5 סוגי האקסטרקטים (תמציות) – כל אחת מהן מטפלת בפגע עור אחר, ובייחד הן האגרוף המנצח של עולם הקוסמטיקה. לעור הפנים שלי טיפלה נעמה בשילוב שבין 3 תמציות: תמציות אנטי אוקסידנט, תמצית Q10 – אנזים שאנשים לוקחים בבליעה בדרך כלל על מנת לשפר זיכרון ולמנוע שלל מחלות אך על העור הוא עובד בצורה מופלאה טוב לעור עכור, בסטרס או אפרורי, וחומצה הילרונית. שתי התמציות האחרות שמננוניות מאוד ולא התאימו לסוג העור שלי אלא לסוג עור יבש ומבוגר יותר.

יצאתי מהטיפול בתחושה נפלאה: הפנים לא היו אדמומיות מידי, למעשה – המשכתי ליום עבודה מייד לאחר מיכן.

לארון הקוסמטיקה שלי הוספתי את הפילינג על בסיס חומצתי של חוה – ששיפר מאוד פצעונים מהם סבלתי, ואת הסרום הנפלא שלה שעל אף מרקמו המיימי – נותן חיות מיידית לפנים.

טיפולי אנטי אייג’ינג מומלצים כבר מגיל 28, באופן אידיאלי פעם ב -3 שבועות, כי כאמור מדובר בטיפול מניעתי: אנחנו משקיעות היום בעור שיהיה לנו בעוד עשר או עשרים שנה.

אבל הדבר החשוב ביותר שהדגישה המטפלת הוא שטיפולים קוסמטיים לבדם אינם מספיקים. שגרת טיפוח יומית וקפדנית עם המוצרים הנכונים לעורך היא המפתח להקדמת התרופה למכה בשאלת הגיל.

לכתבה המלאה בסלונה >