חומצה היאלורונית בשפתיים – זה סוד הקסם לשפתיים בעלות נפח ונוכחות

כולן רוצות שפתיים גדולות יותר, מודגשות ובעלות נפח, אבל יש מי שחוששות מהזרקה של חומצה היאלורונית בשפתיים. למרות זאת, לא חייבים לוותר על טיפול אנטי-אייג’ינג לשפתיים, שמאפשר להחדיר חומצה היאלורונית ממוזערת באמצעות קרם, המרכך ומגמיש את העור, מטשטש קמטוטים ומעניק לשפתיים לחות ונפח פנימי, ששומרים עליהן יפות ורעננות. הכירי את LIP IT מסדרת PROPHECY, שתרצי להחזיק הכי קרוב אלייך

ליופי יש הרבה פנים, אבל אין ויכוח על כך שהשפתיים משחקות תפקיד מרכזי בעיצוב המראה הכללי. אנחנו מדברים אתן, אוכלים אתן, מחייכים, מפהקים, שרים ובאופן כללי, מושכים אליהן את תשומת הלב, כמעט בכל רגע נתון. לשפתיים חושניות ובעלות נוכחות תמיד יש אפקט דרמטי, והן ממגנטות אליהן את המבט באופן מידי. גם שוק השפתונים, שלא מפסיק להתרחב ולחדש, מציע אינספור גוונים ומרקמים שמטרתם להעניק לשפתיים את הלוק הייחודי והמראה המבוקש.

הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים – כיצד, ולמי מומלץ?    

הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים הפכה בשנים האחרונות לטיפול שגרתי אצל נשים רבות, המבקשות להגדיל את השפתיים ולהעניק להן מראה בשרני, ובעל נוכחות מרשימה. כמו תמיד, בשורת ההזרקות עשתה את דרכה מהוליווד הזוהרת, כששחקניות וסלבריטאיות זכו לפתע לשפתיים חושניות ובולטות יותר, אך נמנעו מלהודות בגלוי בהזרקות שביצעו, אלא שהתוצאות המרשימות גרמו לנשים מכל רחבי העולם לאמץ את הטיפול, ובתוך זמן קצר, נכנסו למעגל ההזרקות גם נשים ונערת צעירות.  

הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים נועדה לעצב, למלא ולעבות את השפתיים, ומי שניחנה בשפתיים דקות במיוחד, יכולה לשנות לחלוטין את מראה השפתיים, וכתוצאה מכך גם את המראה הכללי של הפנים. כאשר מדובר בשפתיים דקיקות, רק הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים יכולה להחדיר כמויות גדולות של חומצה היאלורונית, ולעבות אותן לכדי שפתיים מלאות, אך במקרים מסוימים ייתכן שהמראה הסופי ייראה פחות טבעי. 

הזרקה של חומצה היאלורונית נעשית תחת אלחוש מקומי, ומתבצעת תוך זמן קצר, אך מכיוון שבכל זאת מדובר בטיפול פולשני, לצד יתרונות הטיפול קיימים כמובן גם חסרונות שחשוב לשקול לפני קבלת ההחלטה. הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים חייבת להתבצע על ידי רופא.ה מוסמכ.ת, וכמו בכל תחום הנוגע לעיצוב הפנים, התוצאה תלויה במידה רבה במקצועיות, בניסיון ובכישרון של המזריק.ה. תופעות הלוואי די נדירות, אך עדיין עלולות להתרחש, ויש להביא בחשבון שההזרקה עלולה לעורר התקף הרפס, אצל מי שסבל.ה מכך בעבר.

למה חומצה היאלורונית?

כולם כבר יודעים להגיד חומצה היאלורונית, אבל מה מייחד אותה, ומדוע הפכה החומצה הזו למבוקשת כל כך בתחום הקוסמטיקה? חומצה היאלורונית היא חומר שנמצא בגופנו באופן טבעי, ובשל תכונותיה כסופחת מים עד פי אלף ממשקלה, היא משמשת כגורם חיוני ביותר, המגדיל את רמת הלחות והנפח בתאי הגוף ובסביבתם, ומעניקה לעור ברק וחיוניות. כל זה טוב ויפה כאשר החומצה ההיאלורונית כבר נמצאת בעומק העור, אלא שיתרונותיה הרבים מצטמצמים, אם היא אינה חודרת פנימה לעומק העור, ונותרת רק על פני השטח. החומצה ההיאלורונית בעלת מולקולה גדולה, שאינה יכולה לחדור מבעד לפתחים הטבעיים של העור, ועד לפריצת הדרך העולמית של פורמולת PROPHECY, מבית חוה זינגבוים, לא הייתה שום דרך להחדיר את החומצה ההיאלורונית לעומק העור, מלבד בהזרקה.   

חומצה היאלורונית ממוזערת במריחה – פריצת דרך עולמית

למי שמעדיפה את השפתיים גמישות, רכות ורעננות, ובעלות מראה מודגש בנפח טבעי, פיתוח תכשיר LIP IT, המבוסס על פורמולת PROPHECY החדשנית, שינה לחלוטין את התמונה. הפורמולה, שפותחה בשיתוף פרופ’ רחל לוברט והמחלקה לכימיה, פיזיקה וננו-טכנולוגיה באוניברסיטת בר-אילן, הוכחה מחקרית כמחדירה חומצה היאלורונית לעומק העור במריחה, והייתה לפורמולה הראשונה בעולם שהצליחה לשמור על החומצה ההיאלורונית כשהיא ממוזערת, גם לאחר שילובה בקרם הסופי.

השפתיים הן בעלות עור דק ועדין, והן מבין האזורים הממהרים להתקמט ולהראות סימני הזדקנות. הקרם מעניק לשפתיים טיפול אנטי-אייג’ינג פעיל ואפקטיבי. הוא מעלה את רמת הנפח והלחות הפנימיים, מטשטש ומונע קמטוטים, מגמיש ומרכך את העור ומשאיר את השפתיים עם תחושת רעננות מרבית, ללא יובש וצריבות. כל מה שצריך הוא למרוח את התכשיר מדי בוקר וערב, וליהנות ממראה חושני וזוהר, ומשפתיים מוכנות לנשיקה.