מוכנה לחג? אחת, שתיים, שלוש… גלואו

מוכנה לחג? אחת, שתיים, שלוש… גלואו

תכשירי הטיפול מבית חוה זינגבוים, מאפשרים לכל אחת למצוא את שגרת הטיפול הביתי המתאימה לה, שתגרום לעור להתחדש ולהיראות קורן, זוהר ורענן בערב החג.

חוה זינגבוים ובנותיה מדגימות כיצד שימוש בשלושה תכשירים בלבד, מעניקים לעור את כל מה שהוא צריך, כדי להתחדש ולהיות חיוני, רווי ומלא גלואו.

תוכנית הטיפול מתבססת על שלושה סוגי תכשירים, המותאמים לשיטת הטיפול הדו-עומקי, מבית חוה זינגבוים, שלכל אחד מהם תפקיד חיוני בשיקום העור:

1. פילינג – (נוזלי, בג’ל או על בסיס קרם, בהתאם למצב העור) – מסייע בהסרת תאים מתים משכבת העור העליונה, ממריץ את זרימת הדם ומעודד התחדשות תאי עור בריאים ורעננים.

2. סרום – פורמולה מרוכזת ועשירה ברכיבים פעילים, המחדירה אותם לעומק העור ומעצימה תהליכים פנימיים חיוניים במקביל לשיקום שכבת העור החיצונית.

3. מסכה – מכילה רכיבים פעילים, בהתאם לצורכי העור, המטפלים במקביל בשתי שכבות העור – החיצונית והפנימית. המסכה מעניקה טיפול אינטנסיבי שמעלה את רמת לחות העור, ומשפר את תפקוד העור.

ספיר זינגבוים סולומוביץ (30)

סרום Intense Barrier Serum: פורמולה עשירה וקטיפתית הנספגת במהירות ומבוססת על קומפלקס לטיפול בעור יבש ולשיקומו. הרכיבים הפעילים מספקים לעור ויטמין ס פעיל, משפרים את חוסן העור ומגנים עליו מפני רדיקלים חופשיים. הסרום שומר על הלחות הטבעית, ומשיב לעור את החיוניות, הזוהר והברק הטבעי.

מסכה Gold Heating Mask: מסכה טיפולית עשירה ברכיבי לחות ובנוגדי חמצון, המתחממת במגע עם העור, מעלה את רמת לחות העור ומעניקה תחושה רכה ומשיית. המסכה מאיצה תהליכי ריפוי ושיקום, ממריצה את מחזור הדם ומשקמת את שכבת ההגנה החיצונית של העור. מתאימה לעור נורמלי עד יבש (למעט אקנה פעיל), ומקנה מראה זוהר, רווי וקורן.

בת אל זינגבוים גרוס (35)

מסכה Hydra Mask-Vitamin E: מסכה טיפולית רכה ונספגת, אנטי דלקתית, מרגיעה עור מגורה ואדמומי, משקמת את העור ומעלה את רמת הלחות. המסכה מחזקת את שכבת ההגנה של העור, ומתאימה לכל סוגי העור.

2 Prophecy: קרם חדשני, מבוסס Deep Skin Technoligy. הפורמולה הראשונה בעולם, והבלעדית לחוה זינגבוים, שהוכחה מחקרית כמחדירה חומצה היאלורונית ממוזערת לעומק העור. הקרם מעלה את רמת לחות העור למשך שעות רבות, מעלה את רמת נפח העור, מעניק הגנה אנטי-אוקסידנטית עוצמתית, מפחית הופעת קמטים וקמטוטים, מעדן את מרקם העור ומקנה לו מראה רענן וזוהר. מומלץ לעור רגיל עד יבש, ובמיוחד כטיפול אנטי אייג’ינג.

פילינג לגילאי 30-40:

(Skin Polish Mask (Green Lab 23: ג’ל גרגירים טבעוני, המבוסס על תמצית ירוקה עשירה בכלורופיל וב-23 ויטמינים, מינרלים ויסודות קורט. הג’ל בעל שילוב ייחודי של גרגירים עדינים וחומצות אלפא ובטא הידרוקסיות בריכוז 10%, לחידוש וליטוש מיידי של עור הפנים, ולמראה בוהק ואחיד. מתאים לכל סוגי העור, למעט אקנה פעיל.

אמונה זינגבוים גנץ (20)

סרום Protection Shield Serum: סרום חדשני המאזן את הפרשות השומן העל-עורי ומצמצם ייצור קומודונים ומיליומים. הפורמולה מכילה קומפלקס רכיבים ייחודי, המגן על העור מפני נזקי הסביבה וזיהום אוויר אורבני, ועשיר בוויטמין D, השומר על העור מפני אודם וגירוי ומאיץ תהליכי ריפוי.

מסכה Whitening Mask: מסכה טיפולית עוצמתית המתאימה לעור עם נטייה לפצעונים. המסכה מבהירה ומאחדת את גוון העור, מעניקה הגנה אנטי-אוקסידנטית עוצמתית ושומרת על לחות העור.

הודיה זינגבוים מתתיה (25)

סרום Extra C Serum: סרום פעיל, שנספג בקלות, ומותיר את העור רך כמשי. מכיל נוגדי חמצון עוצמתיים להגנה מפני נזקי רדיקלים חופשיים. הסרום מחזק את בריאות העור ותומך בהבהרת העור, במיצוק העור ובהעלאת רמת הלחות. מתאים לכל סוגי העור.

מסכה, Extra C Mask: מסכה טיפולית עוצמתית, רכה ונספגת, המרגיעה את העור, מעלה את רמת הלחות ותומכת בהבהרת העור. מעניקה הגנה אנטי אוקסידנטית עוצמתית ומשפרת את בריאות העור. מותירה את העור רך וגמיש, ומתאימה לכל סוגי העור, למעט אקנה פעיל.

פילינג לגילאי 20-30:

Glyco Active Home Solution: פילינג נוזלי, פעיל ועוצמתי, שאינו מגרה את העור, ומותאם לעור רגיל עד שמנוני ומפריש. הפילינג מסייע בהסרת תאים מתים, מחדש את העור ומאזן את הפרשת השומן העל-עורי.

חוה זינגבוים (55)

מסכה Remicronized: מסכה יחידה מסוגה, המבוססת על שתי טכנולוגיות מזעור פורצות דרך ומוכחות מדעית, מבית חוה זינגבוים, לטיפול דו-עומקי. המסכה מחדירה לעומק העור כמות גדולה של חומצה היאלורונית ממוזערת, להעלאת רמת הלחות; וקולגן פברילי ממוזער, היוצר בשילוב עם החומצה ההיאלורונית תשתית סיבית אלסטית, המקנה לעור גמישות ורעננות, ממצקת את העור ומטשטשת קמטוטים. המסכה פועלת על כל שכבות העור, ומכילה רכיבים פעילים לשיקום מרקם העור ולחיזוק ההגנה האנטי אוקסידנטית.

סרום Remicronized Serum: מבוסס Deep Skin Technolog.  הפורמולה היחידה בעולם, והבלעדית לחוה זינגבוים, המוכחת
כמחדירה קולגן פברילי ממוזער לעומק העור במריחה. הסרום פותח בעקבות שנים של מחקר מדעי חדשני ופורץ דרך, בשיתוף פעולה עם מחלקות הכימיה וההנדסה באוניברסיטת בר-אילן. תומך במיצוק והידוק שכבות העור לאורך זמן, מעלה את רמת לחות העור ומעניק הגנה אנטי-אוקסידנטית עוצמתית.

פילינג לגילאי +55:

MIcrodermabration Complex: פילינג גרגירים עדין במיוחד, במרקם משחתי, לחידוש וליטוש מידי של עור הפנים. הפילינג מחדש את העור מבלי לייבשו. מותיר את העור רך וקורן ומעניק מראה בוהק ואחיד. מתאים לכל סוגי העור (למעט אקנה פעיל).

צילום מעיתון לכתבה חג