קרם פנים מומלץ והקשר של REMICRONIZED

כיום ידוע לרובנו כי טיפול בהזדקנות העור (אנטיאייג’ינג) מקבל מספר זוויות טיפוליות ובמספר ממדים. הזרקות של חומצה היאלורונית ובוטוקס הן ללא ספק נחלת הכלל בישראל ובעולם, יחד עם זאת ובאותה הנשימה, מומלץ מאוד להשתמש בקרם פנים מומלץ באמת – כזה שאכן מסוגל להחדיר לעומק העור קולגן וחומצה היאלורונית. האפקט של קרם פנים מצוין תלוי רבות גם במוצרים משלימים שחשוב להכיר – כך שלא משנה אם תחליטו בעד טיפולי הזרקות זמן רב לאחר השימוש בתכשירים, או אם הכל יקרה במקביל, מה שבטוח הוא שאת תכשירי ה- Skin Tech הטובים ביותר צריך להכיר. בקרם פנים מומלץ קיימים רכיבים ייחודיים אשר הופכים אותו לפורץ דרך בתחום האנטיאייג’ינג – כזה שלא מסתפק בלהחדיר את התכשיר רק לשכבת-העור העליונה, כי אם ללכת על כל הקופה: החדרת חומצה היאלורונית, קולגן וויטמינים לעומק עור-הפנים – להחזרה ולחידוש של נפח, ברק ומיצוק.

 

על הזדקנות עור הפנים

עור הפנים הוא אחד מחלקי הגוף החשופים במהלך היום לאור, שמש, לחות, יובש וזיהום אוויר. חשיפה לגורמים אלו, מאיצה את הזדקנות עור הפנים כאשר לא נעשית באופן תדיר ולאורך זמן, כל פעולה שמטרתה לשמר את מראה העור. יתר על כן, אנשים אשר נוהגים לעשן סיגריות, חושפים את עור הפנים שלהם לעשן הפוגם גם הוא במראה עור הפנים באופן משמעותי. בנוסף, שינויים כאלה ואחרים באקלים משפיעים גם הם על עור הפנים שלך, ואם לא די בכך, אז העור שלנו אף חשוף לערפיח ושאר רדיקלים חופשיים.

ניתן לשמור על עור הפנים באמצעות יצירת שכבת הגנה המונעת מגורמים חיצוניים לפגום בו על אף הימצאותם באזור, וזאת באמצעות חומרים מסוימים בעלי תכונות המשמרות את המראה הטבעי של עור הפנים. הדרך הטובה ביותר שבאמצעותה ניתן לעשות זאת על ידי מריחה קבועה של קרם פנים מומלץ, כזה שבאמת עושה את העבודה ומוסיף באופן מוחשי נפח, ברק ומיצוק לעור-הפנים. אם עדיין לא מצאתם קרם פנים שבאמת עושה את העבודה ומביא לשינוי אמיתי, הכירו את קרם- הפנים מסדרת Remicronized.

הצורך בשמירה על לחות הפנים

מאחר ויובש הוא אחד הגורמים המשפיעים על האצת תהליכי הזדקנות של עור הפנים, אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על מראה צעיר ורענן לאורך זמן הוא על ידי הקפדה על הזנת עור הפנים במידת לחות מספקת. ניתן להזין את עור הפנים בלחות על ידי שתייה מרובה של מים – אך זה לא נגמר שם. בנוסף לכך, ניתן ומומלץ מאוד להזין את עור הפנים בלחות באמצעות מריחה קבועה של קרם פנים מומלץ, אבל מומלץ בשל סיבות מדעיות מוכחות.

 

סוגי הטיפול הקיימים כיום להזדקנות העור (טיפולי אנטיאייג’ינג), ולמה קרם פנים מומלץ באמת, הוא קרם מסדרת Remicronized של חווה זינגבוים?

ישנם מספר טיפולים כיום אשר מיועדים להאטת הזדקנות עור הפנים. טיפולים אלו הם בעלי-יכולת לטפל בגורמים שהופכים את העור למבוגר יותר. ניתן לחלק באופן גס את סוגי הטיפולים המוצעים כיום לשלוש קטגוריות מרכזיות.

הקטגוריה הראשונה היא טיפול שיקום וטיפול תיקון; על ידי טיפול קבוע בעור הפנים בשלב בו הוא עודנו ללא סימני הזדקנות הנראים לעין, ניתן להאט במידה ניכרת את הזדקנות העור באמצעות תכשירים (כמו סדרת Remicronized) . קטגוריה שנייה היא ביצוע טיפול הזרקה. טיפולי הזרקות כוללים הזרקת חומצה היאלורונית ובוטוקס בעיקר, אך לעיתים קיים שימוש בחומרים נלווים אחרים לריענון עור-הפנים.

טיפולים מהסוג הזה אינם נדירים כלל ואינם נחשבים פולשניים, שכן הם אינם כירורגיים. קטגוריה שלישית היא מריחה קבועה של קרם פנים מומלץ, כפי שכבר דאגנו לפרט מוקדם יותר במאמר זה, אותו קרם פנים חייב להכיל קולגן וחומצה היאלורונית למריחה שנספגים בעומק עור הפנים – ולא רק בשכבת העור העליונה.

שימוש בקרם פנים מסדרת Remicronized, הוא טיפול איכותי המבוסס על שילוב מנצח של חומצה היאלורונית יחד עם קולגן פברילי אשר יחדיו חודרים לעומק העור ומזינים אותו באופן אקטיבי. היות והתכשירים מבית חווה זינגבוים מהווים תכשירי Skin Tech לכל דבר ועניין, ואינם בגדר “קרמים מצויים לטיפול באנטיאייג’ינג”, התוצאה שתתקבל לאחר שימוש ממושך תהיה מורכבת מנפח מוגבר, ברק ולחות מוגברים כמו גם מראה עור מוצק יותר, בדיוק במקומות הנכונים.

 

חומצה היאלורונית – רכיב דומיננטי ב- Remicronized

אחד משני המרכיבים הדומיננטיים בקרם פנים מומלץ באמת, הוא חומצה היאלורונית. השימוש בחומצה במסגרת קרם פנים נעשה בטכנולוגיה ייחודית שפותחה במסגרת שיתוף פעולה עם אוניברסיטת בר אילן. הטכנולוגיה פורצת הדרך הזו מחדירה לעומק עור הפנים לחות במידה מספקת שפועלת באופן אקטיבי לטשטוש קמטים.

קולגן פברילי

קולגן הוא החלבון הדומיננטי בעור הפנים, אשר מיוצר באופן טבעי על ידי גוף האדם. יחד עם זאת, ככל שגוף האדם הולך ומתבגר, מואט בהדרגה קצב ייצור הקולגן הטבעי. מסיבה זו, ישנו צורך לרענן את מראה עור הפנים על ידי הטמעת קולגן ממקור חיצוני. קרם פנים מומלץ המכיל לצד חומצה היאלורונית, גם קולגן פברילי, הוא בעל פוטנציאל גבוה להאטת הליכי הזקנות עור הפנים (מה שמכונה אנטיאייג’ינג).

טיפול פנים בשיטת Remicronized

שיטת Remicronized מאפשרת להזין את עור הפנים בלחות על ידי השילוב בין חומצה היאלורונית המעניקה לחות לעור הפנים בצורה אפקטיבית ובטוחה, לבין קולגן פברילי אשר משמר את האיכות של קולגן העור המיוצר באופן טבעי. מדובר בטכנולוגיה ייחודית המבוססת מחקר ההופכת את קרם הלחות בשיטת Remicronized לקרם פנים מומלץ ומבוקש, אבל לא פחות מכך, שיתוף הפעולה פורץ-הדרך עם אוניברסיטת בר אילן, פשוט גרם לקרם הפנים הזה להיות הבשורה של עולם ה- Skin Tech לשנת 2022.

Remicronized פשוט המשיך את פרופסי שלנו והציג בפני העולם כולו קרם פנים מומלץ יותר, טוב יותר וכזה שתוצאותיו ניכרות מהר יותר.

רכיביו של קרם לחות הפועל בשיטת Remicronized

לצד חומצה היאלורונית וקולגן פברילי, קרם הפנים המומלץ שלנו מכיל בין היתר גם אנטי אוקסידנטים, ויטמין E, חמאת קקאו, סודיום, סיליבום מריאנום אתיל אסטר, אוראה וניאצינמיד. השילוב העדין בין של כל אחד מהרכיבים הללו עם החומצה ההיאלורונית והקולגן הפיברילי, מאפשר לכל אחת ואחד לעשות שימוש בקרם הפנים באופן תדיר ובטוח ולהקנות לעור-הפנים מראה זוהר, חלק, מוצק וצעיר.

הוראות השימוש בקרם הלחות

על מנת להשיג תוצאה מיטבית בעת השימוש היומי בקרם הפנים המומלץ שלנו, רצוי למרוח אותו על עור הפנים פעמיים ביום, כאשר מריחה אחת נעשית בבוקר ומריחה נוספת נעשית בערב. את קרם הפנים רצוי למרוח בכמות קטנה על עור יבש ונקי, תוך הספגתו באמצעות תנועת טפיחה. רצוי למרוח את קרם הפנים עד לספיגתו המלאה בעומק עור הפנים.

יתרונות השימוש בקרם לחות בשיטת Remicronized

רכיביו של קרם הפנים Remicronized, מכילים כאמור חומצה היאלורונית וקולגן פברילי, יוצרים מגע אלסטי של עור הפנים ומעשירים אותו בלחות וברק. מריחת הקרם ממצקת את עור הפנים, מפחיתה את נוכחותם של קמטוטים למיניהם ומספקת לפני המטופלת או המטופל הגנה מצוינת. מריחת הקרם מעניקה לעור הפנים מרקם מעודן לצד מגע נעים ורענן.

שימוש תדיר בקרם פנים מומלץ כמו Remicronized, מאפשר לעור הפנים לשמור על אחוזי לחות גבוהים לאורך מרבית שעות היממה. קרם פנים מומלץ באמת מחזק את יכולת-ההגנה הטבעית של העור ואת המערכת החיסונית שלו.

למי מתאים השימוש בקרם לחות לפנים?

קרם פנים מומלץ שמלווה ברציונאלים ברורים כאמור,  עשוי להתאים לכל אלו המעוניינים בהשגת מראה פנים רענן וזוהר. העובדה כי הקרם מכיל רכיבים שמיטיבים עם עור הפנים ללא קשר למצבו של העור או גילה של המטופלת או המטופל, רק הופכים את Remicronized לקרם פנים מומלץ בכל רמ”ח איבריו. העובדה היא שכיום, המון נשים (אבל לא רק) משתמשות בתכשירי אנטיאייג’ינג כבר מתחילת שנות השלושים; זה מאוד תלוי בסוג העור ובגנטיקה, אך ללא ספק , קרם הפנים המומלץ ביותר שלנו – Remicronized, עומד בהבטחה ומספק לחות, ברק ומיצוק בעוצמה גבוהה יותר מכל קרם פנים אחר.

שימוש בקרם פנים זה מאפשר שינוי של מראה עור הפנים עבור מי שחפצים בטשטוש קמטוטים למיניהם. כמו כן, השימוש בקרם-הפנים מהסדרה מעניק מראה עור פנים רענן ומלא ברק וגם מאוד מוצק לעומת מצבו טרם השימוש התדיר ב- Remicronized.

מידע משלים על סדרת Remicronized

בסדרת Remicronized קיימים שלושה תכשירים שפשוט עובדים נהדר כאשר משתמשים בשלושתם:

  • קרם עיניים Remicronized
  • קרם פנים Remicronized
  • סרום Remicronized

 

קרם העיניים מסדרת Remicronized יוצר על מנת להתאים לעור הדק שנמצא מסביב לעיניים. קרם העיניים יודע להבהיר כהויות שמזוהות עם אזור ארובת העין.

הסרום של סרום Remicronized הוא סיפור הצלחה בפני עצמו; הקולגן הפברילי שומר על המבנה הסלילי שלו, והיות והחומרים הפעילים ממוזערים, הם אכן מצליחים לחדור לעומקו של העור ולייצר הגנה מיטבית ושמירה על העור. הסרום שלנו מגיע בגישה אחודה עם קרם הפנים של Remicronized.

שלושת התכשירים הללו מהווים כיום את חוד החנית של עולמות האנטיאייג’ינג,  הGraceful Aging- וה- .Skin Tech