העור שלך המחקרים שלנו

העור שלך המחקרים שלנו

העור שלך המחקרים שלנו

מתי בפעם האחרונה ביקרת אצל הקוסמטיקאית?

מתי הקדשת שעה שלמה לעצמך ולעור הפנים שלך? גם בתקופה בה המפגשים החברתיים והעסקיים מתבצעים בעיקר דרך מסכים, השאיפה לעור בריא וזוהר עדיין חיה ובועטת.

כולנו רוצים להיראות טוב – וכמו בכל תחום, גם כאן נדרשת השקעה כדי להשיג תוצאות. טיפול אצל קוסמטיקאית מוסמכת מאפשר לך ליהנות מתכשירים מקצועיים ומרכיבים פעילים שלא תוכלי למצוא על מדפי החנויות. כדי להבטיח שהטיפול יהיה יעיל ושהתכשירים יתאימו לעור הפנים שלך, חשוב לגשת לקוסמטיקאית מוסמכת שלמדה את התחום לעומק ושיש לה (או לו!) את כל הכלים הדרושים כדי לאבחן את סוג העור שלך ולטפל בו באופן מיטבי.

איך בוחרים קוסמטיקאי/ת?

כשאת מפקידה את עור הפנים שלך בידיה של אשת מקצוע, את רוצה לדעת שיש לה את הידע המתאים כדי לטפל בך. הקריטריון הבסיסי הוא תעודה מקצועית: אם הקוסמטיקאית למדה את המקצוע ויש לה תעודה של משרד העבודה, זה הסימן הראשון לכך שמדובר באשת מקצוע רצינית. עם זאת, הידע בתחום הטיפול בעור הוא רחב – כמעט אין סופי – ורק מי שמקפידה להמשיך ללמוד, להשתלם ולהתעדכן, תוכל להציע לך את הפתרונות החדשניים והיעילים ביותר. 

זהו בדיוק הקו המנחה של בית הספר לקוסמטיקה של חוה זינגבוים: מסלול הלימודים לא מסתפק בהקניית הידע הבסיסי, אלא מרחיב אותו ופותח בפני הקוסמטיקאיות עולם שלם של מידע.

מה לומדות הקוסמטיקאיות?

בית הספר ללימודי קוסמטיקה של חוה זינגבוים מציע מסלול לימודים מורחב ויוצא דופן ובו ארבעה שלבים:

קורס בסיסי המקנה לתלמידות תעודה של משרד העבודה, קורס הכשרה בקוסמטיקה מתקדמת PME, קורס העשרה בשילוב עם בית החולים איכילוב וכן קורס התמחות במכשור מתקדם ובטכנולוגיות חדשניות לטיפול בבעיות עור. לסיום מתנסות הקוסמטיקאיות בסטאז’ מעשי בקליניקה, בפיקוח חוה זינגבוים ואנשי הצוות שלה. מסלול ההכשרה הארוך והמקיף מבטיח שלקוסמטיקאית שלך יש את היידע הרחב והמעודכן ביותר, המאפשר לה לאבחן את מצב העור ולהתאים לו טיפול מדויק ומקצועי.

מהי חשיבות התכשירים בטיפול?

לכולנו יש בבית קרם לחות וכנראה גם קרם הגנה, אבל במהלך טיפול אצל הקוסמטיקאית הציפייה היא לראות ולהרגיש שינוי אמיתי בעור – ואת זה אפשר להשיג רק באמצעות תכשירים יעילים. תהליכי הפיתוח של תכשירי חוה זינגבוים מתבססים על שיתופי פעולה עם גורמים מקצועיים מהשורה הראשונה, דוגמת אוניברסיטת בר אילן ופרופ’ רחל לוברט, חוקרת ביו-פיזיקה בעלת שם עולמי שמאחוריה מחקרים רבים בתחום העור.

שיתופי פעולה אלה מולידים טכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך, ומאפשרים לנו לייצר פורמולות אפקטיביות החודרות לעומק העור ומכילות מרכיבים שיעילותם הוכחה מחקרית. בהתאם לעיקרון השיטה הדו-עומקית מבית חוה זינגבוים, התכשירים לא מסתפקים בטשטוש הבעיה על פני השטח אלא חודרים לעומק, אל המקור שלה, פותרים אותה מהיסוד וגם פועלים כדי למנוע את חזרתה בעתיד.

מה קורה בחדר הטיפולים?

כשהן מצוידות ביידע הנרחב שרכשו במהלך הלימודים ובתכשירים החדשניים מבית חוה זינגבוים, עובדות הקוסמטיקאיות בתנאי היגיינה מחמירים ומקדישות לכל לקוחה ולקוח שעה של טיפול אינטנסיבי ויעיל.

שיטת “הטיפול הדו-עומקי” מבית חוה זינגבוים מטפלת גם בשכבת העור העליונה, האפידרמיס, וגם בשכבה שמתחתיה – הדרמיס.

הקוסמטיקאית מתחילה באבחון קליני של סוג העור ומצבו, ולאחר מכן מתאימה פרוטוקול אישי הנובע ממסקנות האבחון: טיפול אנטי אייג’ינג מניעתי הכולל שימוש בתכשירים פורצי דרך החודרים לעומק העור; טיפול הבהרה המטפל בכתמי הפיגמנטציה ומונע את היווצרותם מחדש; טיפול ביומימטי המחקה את המנגנון הביולוגי של העור הצעיר; טיפול יסודי בפצעי אקנה, ועוד. כל התכשירים מכילים ריכוז מקסימלי של מרכיבים פעילים במטרה לייצר שינוי אמיתי ותוצאות נראות לעין, בלי ליצור גירויים ורגישות בעור. 

אם את מחפשת טיפול שייטיב עם העור שלך ויוציא ממנו את המקסימום, פני לקוסמטיקאית מוסמכת, מעודכנת, שמקפידה להעשיר את היידע שלה ושיש באפשרותה לחולל בעור שלך שינוי ניכר. במשפחת חוה זינגבוים מובטח לקוסמטיקאית שלך, וגם לך, גב יציב וחזק ומענה לכל פניה. אנחנו כאן כדי לוודא שהעור שלך מקבל את הטוב ביותר.