כל עור והצרכים שלו – בחרנו ארבע מודליסטיות להדגמת שגרת טיפול מומלצת על פי מצב העור

טיפול יעיל בעור הפנים שלנו, תלוי במידה רבה בבחירת תכשירי הטיפול המתאימים במדויק למצב העור הנתון, ומכילים את הרכיבים הפעילים שיעניקו לו את כל הדרוש כדי לשמור על בריאותו, חיוניותו, גמישותו וזוהרו. התנאי הבסיסי הוא שימוש בפורמולות טיפוליות בעלות חדירות עורית מוכחת, המותאמות לשיטה הדו-עומקית. פורמולות אלה מטפלות בו-זמנית גם בשיקום המחסום העורי וחיזוק שכבת ההגנה החיצונית של העור, וגם בשיפור תפקודו התקין של העור ובנטרולם של גורמים פנימיים בעומק העור האחראים להתפתחותם של תהליכים לא רצויים ולמגוון בעיות עוריות. 

בחירת תכשירי הטיפול בהתאם למצב העור 

בבחירת התכשירים המתאימים ביותר לטיפול בעור, חשוב לאבחן את מצב העור הנתון ולהתייחס גם לפרמטרים שונים, כמו: סוג העור, גיל המטופל/ת, מצב פיזיולוגי, עונת הטיפול ועוד-ועוד.

בחרנו בארבע נשים מוכרות בגילים שונים המתאפיינות במצבי עור שונים, כדי להדגים שגרות טיפול ביתיות המותאמות למטופלות שונות (חשוב לציין שאין להשתמש בדוגמאות אלה כהנחיות טיפוליות, ויש לעבור אבחון עור מדויק בקליניקה כדי לקבל מהקוסמטיקאי/ת תוכנית טיפול מדויקת בהתאם למצב העור הנתון).

נוי פדלון – היריון

באופן כללי, חשוב לדעת כי בתקופת היריון העור משתנה והופך לרגיש יותר ולפעיל יותר מבחינה הורמונלית. מצב זה עלול לעורר תגובתיות יתר של המערכת החיסונית, ולהציף כתמי פיגמנטציה שנוצרים בגלל שינויים הורמונליים פיזיולוגיים. עיקר הטיפול במהלך תקופת ההיריון יתבסס על פורמולות טבעיות, ללא פראבנים ו-SLS, וללא חומרי צבע וריח, כמו לדוגמה סדרת  Green Lab 23 – ללא SLS, ללא פראבן, ללא מרכיבים מהחי או ממקור פטרוכימי, בעלת תקן VEGAN FRIENDLY. הסדרה הירוקה מבית חוה זינגבוים, מבוססת על עוצמת הכלורופיל, ומכילה נוטרי-קוקטייל של 23 ויטמינים, מינרלים ויסודות קורט ממקור ירוק, טבעי ועוצמתי.

שגרת טיפול מומלצת לדוגמה:

סרום פרוטקשן שילד – סרום ייחודי המאיץ תהליכי שיקום וריפוי, מעשיר את העור בפרוביוטיקה, מחזק את המערכת החיסונית של העור ומאזן את ההפרשה השומנית.

קרם עיניים ליין קונטרול – קרם במרקם קליל ונספג בקלות, המותאם לאזור העדין של העפעפיים, מעניק לעור לחות וגמישות ומעכב הופעת קמטוטים.

קרם לחות מסדרת Green Lab 23 – קרם המותאם למצב העור, המשמר את רמת הלחות, מרכך ומגמיש את העור, מרגיע עור מגורה, אנטי דלקתי ומחזק את בריאות העור. מעניק לעור זוהר, ברק ולחות.

פעם בשבוע:

  • מסכה מטהרת – המכילה אבץ ומסייעת באיזון והרגעת עור מגורה. לאחר הסרתה מותירה את העורך רך, רווי ורענן.

טהוניה – עור כהה

הטיפול בעור כהה מחייב הקפדה על חומרים שאינם אגרסיביים וחזקים מדי לעור, על מנת שלא לשפעל את המערכת החיסונית ולעורר תהליכי היפר-פיגמנטציה. אם הטיפול מתבצע בתקופת הקיץ, יש להקפיד על שימוש יומיומי במקדם הגנה, ולהעשיר את העור בנוגדי חמצון עוצמתיים. כמו-כן, חשוב להימנע בתקופת הקיץ משימוש במחדשי עור מבוססי חומצות, ומומלץ להשתמש בפילינג גרגירים (לעור רגיל-שמן, שאינו אקנתי).

שגרת טיפול מומלצת לדוגמה:

סרום אנטי פולושן – סרום בהתזה, ללא מגע יד, המייצר שכבת מגן אפקטיבית על העור ומעניק הגנה פרוביוטית למניעת פצעונים ולאיזון שומניות העור. הפורמולה עשירה בחומצה היאלורונית ובוויטמין D, ושימוש מתמשך יעניק לעור זוהר, ברק, לחות מתמשכת והגנה מפני זיהום סביבתי וקרינה סלולרית.

קרם לחות אייג’ פרוטקשן – קרם אנטי-אייג’ינג ייחודי המכיל מגוון נוגדי חמצון עוצמתיים וחומצות שומן חיוניות לחיזוק בריאות העור ולשיקום שכבת ההגנה שלו. הפורמולה ניתנת לשילוב עם תוספת אקסטרקטים ייעודיים לפי מצב העור, ובשימוש מתמשך מעניקה לעור לחות, גמישות ורעננות ומראה בריא, קורן וזוהר. 

פעם בשבוע:

מיקרודרמבריישן – פילינג לחידוש וליטוש מידי של עור הפנים, בפורמולה אנטי-דלקתית, המחזקת את בריאות העור. מעניק מראה בוהק ואחיד, ומותיר את העור רך ונעים למגע. 

מסכת ויטמין E – מסכה רכה ונספגת, בפורמולה אנטי דלקתית, המעניקה לחות עוצמתית, מרככת ומגמישה את העור ומחזקת את שכבת ההגנה שלו.

יאנה יוסף – עור רגיל נוטה ליבש

כאמא לילדים שאין ברשותה הרבה זמן פנוי, שגרת הטיפול חייבת להיות מינימלית, אך בעלת תוצאה מקסימלית. לשם כך חשוב להקפיד על מספר מצומצם של תכשירים בעלי פעילות עוצמתית והשפעה מהירה ומידית. העור הצעיר זקוק לטיפול אנטי אייג’ינג, המעשיר אותו באנטי אוקסידנטים ומסייע בעיכוב הופעת סימני הזדקנות, ובמקרה של יאנה חשוב לשמור על לחותו וגמישותו לאורך כל היום.

שגרת טיפול מומלצת לדוגמה:

סבון קצף – המתאים במיוחד לעור רגיש ועדין, ומסיר בקלות שאריות איפור ולכלוך. התכשיר מסייע בניקוי יסודי של עור הפנים, מאיץ תהליכי חידוש של העור ומשמר את רמת הלחות. 

* (לעור מאוזן) 

סרום מולטי אנטי אוקסידנט – פורמולה פעילה ועוצמתית המכילה תשלובת ייחודית של נוגדי חמצון חדירים למעטפת התא. התכשיר משמר רמת לחות גבוהה, מחזק סיבי קולגן ואלסטין קיימים ומשפר את יכולת העור לתקן נזקים קיימים. 

* (לעור נוטה ליבש)

סרום אינטנס ברייר – סרום טיפולי המעניק מעטפת הגנה משולבת לעור. משקם את מחסום העור, משיב לעור לחות וגמישות, מעלה את רמת הוויטמין D ומחזק את המערכת החיסונית של העור. מעניק מראה רווי, בריא וחיוני, ומגן מפני זיהום סביבתי וקרינה סלולרית.

קרם לחות אייג’ פרוטקשן – קרם אנטי-אייג’ינג ייחודי המכיל מגוון נוגדי חמצון עוצמתיים וחומצות שומן חיוניות לחיזוק בריאות העור ולשיקום שכבת ההגנה שלו. הפורמולה ניתנת לשילוב עם תוספת אקסטרקטים ייעודיים לפי מצב העור, ובשימוש מתמשך מעניקה לעור לחות, גמישות ורעננות ומראה בריא, קורן וזוהר. 

פעם בשבוע:

קרם פילינג משולב (Green Lab 23) – ג’ל פילינג טבעוני המשלב גרגירים עדינים לליטוש מידי ושיפור מרקם העור, בתוספת חומצות לחידוש פעיל מתמשך. מחליק ומעדן את מרקם העור, ומעניק מראה רענן, בוהק ואחיד. 

אתי ייטב – עור בוגר

העור הבוגר זקוק לפורמולות טיפוליות המכילות רכיבים פעילים ביומימטיים, המחקים את הביולוגיה הטבעית של העור, ומסייעים בשיפור והאצת תפקודי העור בהתאם לתפקודי עור צעיר, וכן להשלמת חוסרים של קולגן וחומצה היאלורונית החיוניים להשבת הלחות והנפח הטבעי, החיוניות, הרעננות, הגמישות ומיצוק העור.

שגרת טיפול מומלצת לדוגמה:

סרום נ. ביו פפטיד – סרום פעיל מבוסס פפטידים חדשניים הפועלים בסינרגייה לשיפור תפקוד התאים ולהאצת תהליכים טבעיים לתפקוד נמרץ וחיוני של העור. הפורמולה הייחודית בעלת פעילות אנטי-אייג’ינג למיצוק והידוק שכבות העור.

קרם רימייקרונייזד – פורמולת אנטי-אייג’ינג מהפכנית, מבוססת Deep Skin Technology, היחידה בעולם שהוכחה מחקרית כמחדירה קולגן פברילי ממוזער וחומצה היאלורונית ממוזערת לעומק העור, במריחה. הקרם משפר באופן ניכר ונראה לעין את מוצקות העור וגמישותו, מטשטש קמטים וקמטוטים, מעניק לחות עוצמתית למשך שעות רבות ומעכב הופעת סימני הזדקנות.

קרם עיניים רימייקרונייזד – פורמולה ייחודית, המשפרת באופן דרמטי ומידי את מצב העור, ומטפלת בסימני הגיל האופייניים לעור הדק המקיף את העיניים. הקרם היחיד בעולם המחדיר קולגן פברילי ממוזער וחומצה היאלורונית ממוזערת לעומק העור, במריחה. מעניק מיצוק והידוק, מגמיש ומעדן את מרקם העור, מפחית מראה כהויות ומטשטש קמטוטים.

בערב:

ביומימטיק סיסטם קרם – קרם פילינג עוצמתי לעור בוגר, שאינו מקלף או מייבש את העור. מחדש את העור, מחליק ומעדן את מרקם העור ומשמר את רמת הלחות. מעניק מראה בוהק, אחיד, חיוני וקורן. 

קרם פרופסי – קרם פנים חדשני בפורמולה פורצת דרך מבוססת Deep Skin Technology, הראשונה בעולם שהוכחה מחקרית כמחדירה חומצה היאלורונית ממוזערת לעומק העור במריחה. הקרם מחזק את בריאות העור, מעשיר אותו בנוגדי חמצון ומעכב הופעת סימני הזדקנות. מעניק מראה רווי, רענן וזוהר.

בתקופת החורף:

מומלץ מאוד  – 

ביומויסט – קרם בפורמולה ייחודית, ביומימטית, שפותחה בהתאם להרכב הסבום הטבעי (שומניות העור), ומיועדת לשיקום עור חשוף, פגיע ורגיש ולהגנה על העור מפני התייבשות.